Αρχίζουμε τη σεζόν 2019-2020!

Δέκα χρόνια μετά την επαναλειτουργία της Κινηματογραφικής Λέσχης Τρικάλων και εν όψει κάποιων εκπλήξεων, μια νέα αρχή γίνεται και στο θέμα της ψηφοφορίας. Αυτή τη φορά, πρώτα ο κάθε φίλος και μέλος της Λέσχης θα μπορεί να δει το τρέιλερ και να διαβάσει την υπόθεση και στη συνέχεια να ψηφίσει; Πού και πώς; Στις 30 Σεπτεμβρίου 2019, στο φιλόξενο LoveShake, μετά τις 9 το βράδυ. Εκεί θα είναι όλα έτοιμα από το ΔΣ, ώστε να διεξαχθεί η ψηφοφορία για τις ταινίες της φετινής σεζόν και να ξεκινήσουμε!

Δείτε παρακάτω τα τρέιλερς και το θέμα των προτεινόμενων ταινιών, από τις οποίες φυσικά θα επιλεγούν οι έχουσες περισσότερες ψήφους. Ο τρόπος ψηφοφορίας θα ανακοινωθεί στις 30 Σεπτεμβρίου.

 

Ελεύθερο Θέμα

Η ταινία Ελεύθερο Θέμα θέτει εκ νέου με το δικό της τρόπο το ερώτημα της ατομικής ελευθερίας στις σύγχρονες δυτικές κοινωνίες. Η Ίρις (Θεοδώρα Τζήμου), καθηγήτρια στη Σχολή Καλών Τεχνών, δίνει στους οκτώ φοιτητές της μια άσκηση με ελεύθερο θέμα με σκοπό την ωρίμανσή τους σε μια περίοδο αμφισβήτησης των κοινωνικών αξιών. Η ομάδα ενθουσιάζεται με την ιδέα της ελεύθερης επιλογής και δημιουργεί ένα «εργαστήριο φαντασίας» χωρίς όρια.

Πρωταγωνιστούν η Θεοδώρα Τζήμου και ο Δημήτρης Κίτσος, πλαισιωμένοι από μια μεγάλη ομάδα ηθοποιών νέων αλλά και καταξιωμένων όπως ο Αντώνης Καρυστινός, Λάζαρος Γεωργακόπουλος, η Σοφία Σεϊρλή, ο Γιώργος Συμεωνίδης και η ΟρνέλαΚαπετάνι.

 

Οι Αγώνες Μας

Ο Ολιβιέ κάνει ό,τι μπορεί για να αντιμετωπίσει καθημερινά τις αδικίες ενάντια στους υπαλλήλους στο εργοστάσιο όπου εργάζεται. Αλλά από τη μια μέρα στην άλλη, όταν η σύζυγός του εγκαταλείπει ξαφνικά την οικογένεια τους, μένει μόνος του να τα βγάλει πέρα με τις ανάγκες των παιδιών, τις προκλήσεις της καθημερινότητας και τη δουλειά του. Αντιμέτωπος με αυτές τις νέες ευθύνες, αγωνίζεται να βρει μια ισορροπία. Γιατί η Λώρα δεν θα επιστρέψει.

Ρομέν Ντιρίς και τη Λετίσια Ντος (Μια Νέα Γυναίκα).

 

Σοφία

Η Σοφία, 20 χρονών, ζει με τους γονείς της στην Καζαμπλάνκα. Ανακαλύπτει μαζί με την ξαδέρφη της ότι βρίσκεται σε άρνηση εγκυμοσύνης και γεννάει εκτός γάμου. Στο Μαρόκο η εγκυμοσύνη εκτός γάμου είναι παράνομη και τιμωρείται με φυλάκιση. Το νοσοκομείο της δίνει 24 ώρες για να δηλώσει την ταυτότητα του πατέρα πριν την καταγγείλουν στις αρχές. Ποιος είναι ο πατέρας; Πώς θα το αντιμετωπίσει η οικογένεια της;

 

Ο Ένοχος

Ο Άσγκερ Χολμ, αστυνομικός, τηλεφωνητής στα επείγοντα περιστατικά της Άμεσης Δράσης, απαντάει το ένα μετά το άλλο τηλεφωνήματα ρουτίνας και κλήσεις σε βοήθεια σε μια βάρδια που μοιάζει τυπική. Μέχρι που η κλήση μιας γυναίκας που πιθανά έχει απαχθεί θα δώσει στη βραδιά μια αναπάντεχη τροπή αποκαλύπτοντας ένα έγκλημα πολύ μεγαλύτερο από αυτό που νόμιζε αρχικά. Μαζί θα φέρει στην επιφάνεια τα δικά του τραύματα.

 

Κλέφτες καταστημάτων

Μετά από μια εξόρμηση για άλλη μια μικροκλοπή, ο Οσάμου και ο γιος του συναντούν ένα μικρό κορίτσι μέσα στο κρύο. Στην αρχή διστακτική να αφήσουν το κορίτσι να μείνει μαζί τους, η σύζυγος του Οσάμου συμφωνεί να αναλάβουν τη φροντίδα της αφού καταλαβαίνει ότι έχει περάσει μεγάλες δυσκολίες. Αν και η οικογένεια είναι φτωχή, ίσα-ίσα τα βγάζουν πέρα με τις δουλειές τους και τις μικροκλοπές, μοιάζουν να ζουν ευτυχισμένοι μαζί, μέχρι που ένα απρόβλεπτο γεγονός αποκαλύπτει κρυμμένα μυστικά και βάζει σε κίνδυνο τους δεσμούς που τους ενώνουν.

 

ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΕΝΟΣ ΑΓΓΕΛΟΥ

Μια ασχημούλα οδηγός τραμ ερωτεύεται ένα νεαρό γείτονά της, με προβληματικό παρελθόν, που αρνείται να εκφράσει ελεύθερα τα συναισθήματά του

1995 | Έγχρ. | Διάρκεια: 90′

Βελγική ταινία, σκηνοθεσία Βαν Πάσελ με τους: Άντιε ντε Μπεκ, Φρανκ Βερκρούσεν, Αν Πέτερσε

 

TEMPORADA DE PATOS

Η Flama και η Moko είναι δεκατεσσάρων ετών. ήταν καλύτεροι φίλοι από τότε που ήταν παιδιά. Έχουν όλα όσα χρειάζονται για να επιβιώσουν μια άλλη βαρετή Κυριακή: ένα διαμέρισμα χωρίς γονείς, βιντεοπαιχνίδια, πορνό περιοδικά, αναψυκτικά και παράδοση πίτσας συνδυάζονται για να σπάσουν την αρμονία του τι υποσχέθηκε να είναι μια φιλόξενη Κυριακή, και αποκαλύπτουν θέματα όπως το διαζύγιο των γονέων, η μοναξιά, η σύγχυση μεταξύ έφηβης αγάπης και φιλία, καθώς και η απογοήτευση στην ενήλικη ζωή.

https://www.imdb.com/title/tt0407246/videoplayer/vi2334631449

 

Ο ΛΑΚΚΟΣ

1962 | Α/Μ | Διάρκεια: 97′

 

Γιαπωνέζικη ταινία, σκηνοθεσία ΧιρόσιΤεσιγκαχάρα με τους: ΧισάσιΙγκάουα, ΣούμιΣάσακι, Σεν Γιάνο

 

Ένας ανθρακωρύχος περιπλανιέται με τον μικρό του γιο αλλάζοντας δουλειές, ώσπου καταλήγει σ’ ένα ερημωμένο χωριό. Εκεί θα συναντήσει τη μοναδική κάτοικο κι έναν λευκοντυμένο άντρα ο οποίος τον παρακολουθεί διαρκώς.

 

ΡΙΦΙΦΙ

1954 | Α/Μ | Διάρκεια: 122′

 

Γαλλική ταινία, σκηνοθεσία Ζιλ Ντασέν με τους: Ζαν Σερβέ, Καρλ Μένερ, Ρόμπερτ Μάνουελ, Ζανίν Νταρσέ

 

Ύστερα από πέντε χρόνια κάθειρξης ο Τόνι Στεφανουά θα ξαναβρεθεί με τους πρώην συνεργάτες του. Στην αρχή αρνείται να συμμετάσχει στη ληστεία ενός μεγάλου κοσμηματοπωλείου που του προτείνεται, αλλά στη συνέχεια μπαίνει στο κόλπο εφαρμόζοντας το μεγαλοφυές σχέδιό του: Να εισέλθουν στο πολυτελές μαγαζί από μια τρύπα που θα ανοίξουν στο ταβάνι του.

 

 

ΣΙΝΕΜΑ, ΑΣΠΙΡΙΝΕΣ ΚΑΙ ΟΡΝΕΑ

2005 | Έγχρ. | Διάρκεια: 99′

 

Βραζιλιάνικη ταινία, σκηνοθεσία Μαρτσέλο Γκόμεζ με τους: Ζοάο Μιγκέλ, Πίτερ Κέτναθ, ΜανταλέναΑτσιόλι

 

Στη βορειοανατολική Βραζιλία του 1942, ένας Γερμανός κι ένας Βραζιλιάνος διασχίζουν την ενδοχώρα με ένα παλιό φορτηγό, πουλώντας ασπιρίνες και προβάλλοντας διαφημιστικά φιλμάκια.

 

 

CASA DE LOS BABYS

Μια µικρή πόλη του Μεξικού συγκεντρώνει κάθε χρόνο γυναίκες απ’ όλη την Αµερική, για τον ίδιο ακριβώς σκοπό…την υιοθεσία! Στο τοπικό ορφανοτροφείο ανήλικες µητέρες αφήνουν τα παράνοµα µωρά τους. Στο κοντινό µοτέλ 6 γυναίκες, η εικοσάχρονη Λέσλι, η σαραντάρα Γκέιλ, η εκκεντρική Σκίπερ, η δυναµική Ναν, η ανασφαλής Τζένιφερ και η “προσεκτική” Αϊλίν, περιµένουν µε αγωνία µέχρι να ολοκληρωθούν οι “περίεργες” διαδικασίες για την απόκτηση των πολυπόθητων µωρών. Στο εξωτικό τοπίο οι εβδοµάδες περνούν µε ρούµπες, γέλια και δάκρυα, µπόλικη τεκίλα και αγωνία για το αύριο.

 

 

CHERRY BLOSSOMS

Όταν ανθίζουν οι κερασιές την άνοιξη, στη γιορτή της οµορφιάς και της αναγέννησης, σε ένα τοπίο µαγικό, ξεδιπλώνεται µπροστά µας η ιστορία του Ρούντι, τη