Για τους «sparrows» του Χονγκ-Κονγκ μοιάζει παιχνιδάκι.
Ο Κei «αδειάζει» ανυποψίαστους περαστικούς και γίνεται καπνός,
το ίδιο και οι συνεργάτες του. Και η ζωή στην πόλη συνεχίζεται…
Στο φωτογραφικό φακό του Kei αιχμαλωτίζεται η Chun Lei.
Και τότε η ζωή σαν να σταματά, από έρωτα.
Η γυναίκα που μαγνητίζει όλους τους «sparrows»,
είναι η ίδια που θα τους αναθέσει και την πιο δύσκολη αποστολή.
Ποιός είναι πλέον ο κυρίαρχος του παιχνιδιού;
Aπο το Δελτιο Τυπου
Η αγαπημένη ταινία του Johnnie To και όλων των κριτικών στο Διεθνές Φεστιβάλ του Βερολίνου το 2008. Ένας σκηνοθέτης, που τον χρυσοπληρώνουν για να κάνει ταινία στη Ν. Υόρκη, αλλά ο ίδιος δηλώνει ότι η «μούσα» του, είναι οι δρόμοι του Χονγκ-Κονγκ.
Το Sparrow που κυριολεκτικά σημαίνει σπουργίτι, είναι μια ταινία πολύ συναισθηματική και ιδιαίτερα ρομαντική. Στην αργκό, του Χονγκ-Κονγκ, η λέξη, χρησιμοποιείται ως ένας συνηθισμένος όρος για να περιγράψει το “επάγγελμα” του πορτοφολά.
Johnnie To
Ιδιαίτερα παραγωγικός σκηνοθέτης και παραγωγός, γεννημένος στην καρδιά του Χονγκ –Κονγκ το 1955. Ξεκίνησε την καριέρα του στην ηλικία των 17, σε τηλεοπτικά στούντιο της γενέτειρας του. Το 1980 γύρισε την πρώτη του ταινία για τη μεγάλη οθόνη. Έγινε ιδιαίτερα δημοφιλής στα τέλη της δεκαετίας του ’80, όταν γύρισε τις πιο επιτυχημένες εμπορικά ταινίες του, στην πλειοψηφία τους κομεντί. Ξεκίνησε δειλά από το Χονγκ-Κονγκ, κατάφερε όμως να ξεπεράσει τα σύνορα του, να αποσπάσει την αποδοχή των κριτικών και να αποκτήσει φανατικούς οπαδούς διεθνώς μέσα από τις “σκοτεινές” κυρίως ταινίες, με τις οποίες τον έχουμε ταυτίσει. Από το 1996 συνδιευθύνει μαζί με τον σκηνοθέτη Wai Ka-Fai την εταιρεία παραγωγής Milkyway Image, που εξειδικεύεται σε μοντέρνα φιλμ νουάρ, μείγμα επιρροών του κορυφαίου στυλίστα του ευρωπαϊκού φιλμ νουάρ, Ζαν Πιερ Μελβίλ και του κλασικού χολιγουντιανού νουάρ του ’50, με έδρα το αγαπημένο του Χονγκ-Κονγκ. Αμερικανοί σκηνοθέτες όπως ο Quentin Tarantino υποκλίνονται μπροστά σε ταινίες του, όπως οι “Εκλογές” του 2005.