, 'opacity': false, 'speedIn': , 'speedOut': , 'changeSpeed': , 'overlayShow': false, 'overlayOpacity': "", 'overlayColor': "", 'titleShow': false, 'titlePosition': '', 'enableEscapeButton': false, 'showCloseButton': false, 'showNavArrows': false, 'hideOnOverlayClick': false, 'hideOnContentClick': false, 'width': , 'height': , 'transitionIn': "", 'transitionOut': "", 'centerOnScroll': false }); })
Πιο δυνατός απ΄ τον διάβολο
Απρ03

Πιο δυνατός απ΄ τον διάβολο

  Μια παρωδία – «διαμαντάκι» Με ιδιαίτερη χαρά η Κινηματογραφική Λέσχη Τρικάλων προβάλλει μια από τις πλέον αξιοσημείωτες και «περίεργες» ταινίες του Χόλιγουντ. Ο μεγάλος Τζον Χιούστον συνεργάζεται με τον Τρούμαν Καπότε, ο Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ παρωδεί τον… εαυτό του, η Λολομπρίτζιτα θέλγει, οι καρατερίστες δίνουν τα ρέστα τους και ο θεατής βλέπει τα πάντα… χωρίς να ξέρει τι έχει δει! «Πιο δυνατός από τον διάβολο», την ερχόμενη Δευτέρα 4 Απριλίου, στον μύλο Ματσόπουλου, για να δούμε, ποιος είναι, τελικά, ο «διάβολος»…. ΥΠΟΘΕΣΗ Ένα ζευγάρι τυχοδιωκτών συνοδευόμενο από μια συμμορία απατεώνων, που από κάπου κρατάει το ζευγάρι δέσμιο των επιθυμιών της, περιφέρονται σε μία παραθαλάσσια ιταλική πόλη έως ότου επισκευαστεί το πλοίο που θα τους μεταφέρει στην βρετανική Αφρική όπου ελπίζουν να υφαρπάξουν γη πλούσια σε ουράνιο. Κατά την διάρκεια της αναμονής τους συναντούν ένα ακόμη ζευγάρι εντελώς αταίριαστο και αρκετά περίεργο. Μέχρι το τέλος, της ταινίας, αγνοούμε, ποιος δουλεύει ποιον…   ΚΡΙΤΙΚΗ Η γοητευτική ασπρόμαυρη συμπαραγωγή ΗΠΑ, Βρετανίας και Ιταλίας χαρακτηρίζεται δικαίως μικρό διαμαντάκι. Πολλοί, όταν πρωτοείδαν το φιλμ, δεν ήξερα τι να πουν ότι είδαν: μία κωμωδία, ένα νουάρ, μία σάτιρα, ένα δράμα χαρακτήρων, έναν κλασσικό Χιούστον; Η αλήθεια είναι ότι το φιλμ αποδεικνύεται ένα μείγμα ετερόκλητων στοιχείων ενορχηστρωμένων με ικανοποιητικό τρόπο από τον Χιούστον και με το τελικό αποτέλεσμα να φέρει ανεξίτηλη την σφραγίδα του Τρούμαν Καπότε. Το ιδιόμορφο αποτέλεσμα αυτής της καθόλου αναμενόμενης συνεργασίας είναι μία ταινία στην οποία κανένας ρόλος δεν περνά απαρατήρητος και αυτό αφορά και στους δεύτερους και στους τρίτους ρόλους. Οι διάλογοι είναι εξαιρετικά σπιρτόζικοι κοφτοί και υπαινικτικοί, απολύτως παράλογοι σε ορισμένα σημεία και τελικά αυτό που κάνει το φιλμ να διακρίνεται είναι η χημεία μεταξύ του γκρουπ των ηθοποιών που επιλέχτηκαν να ερμηνεύσουν αυτούς τους εκκεντρικούς χαρακτήρες. Η ταινία στην πραγματικότητα είναι μία παρωδία. Παρωδία των ταινιών που έκαναν γνωστό τον Bogart αλλά και γιατί όχι, και του συνόλου της παράδοσης του φιλμ νουάρ. Αρχικώς ο θεατής θεωρεί ότι θα δει ένα νουάρ. Καθώς οι σκηνές διαδέχονται η μία την άλλη αμφιβολίες γεννιούνται, η ταινία είναι πολύ φωτεινή, οι άντρες είναι σχεδόν καρικατούρες, οι γυναίκες διαθέτουν ένα τέτοιο ισχυρό ένστικτο αυτοσυντήρησης και μία τόσο τετράγωνη λογική – στοιχεία που τις απομακρύνουν από το πρότυπο του μοιραίου (αυτό)καταστροφικού θηλυκού που έχουμε συνηθίσει-, οι ήρωες κυνηγούν χίμαιρες, ανεπίτρεπτα gags προκαλούν έως και γέλιο. Κάτι δεν πάει καλά. Μπα….. όλα μία χαρά πάνε. Απλώς έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε ένα από τα αγαπημένα μας κινηματογραφικά είδη να αυτοσαρκάζει και μάλιστα με σημαία έναν πρωταγωνιστή ολκής. Πηγή: myfilm.gr, rizospastis.gr, kimimatografoi.gr   Ημερομηνία προβολής: 4 Απρίλιος 2016 Διάρκεια: 89′ Σκηνοθεσία: Τζον Χιούστον Με τους: Χάμφρει Μπόγκαρτ, Τζίνα Λολομπριτζίτα Τύπος ταινίας: Κωμωδία, Περιπέτεια Χρονιά: 1953 Χώρα: Ηνωμέν,...

περισσότερα...